گرامیداشت زحمات آقای سلمانی و معرفی آقای دکتر ابراهیمیان به عنوان مدیر داخلی بیمارستان ولایت دامغان
در گردهمایی مسئولین بخش ها و واحد های اداری بیمارستان ولایت دامغان از زحمات مدیر داخلی اسبق بیمارستان تقدیر و مدیر داخلی جدید بیمارستان معرفی شدند در جلسه ای با حضور مشاور ریاست محترم دانشگاه از زحمات محمد حسن سلمانی مدیر داخلی بیمارستان ولایت دامغان تقدیر و دکتر حمید رضا ابراهیمیان رسما به عنوان مدیر داخلی بیمارستان ولایت معرفی شدند.این جلسه که با حضور ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و ریاست بیمارستان ولایت و کلیه مسئولین واحد ها و بخش های اداری و درمانی بیمارستان برگزار گردید.
در گردهمایی مسئولین بخش ها و واحد های اداری بیمارستان ولایت دامغان از زحمات مدیر داخلی اسبق بیمارستان تقدیر و مدیر داخلی جدید بیمارستان معرفی شدند
در جلسه ای با حضور مشاور ریاست محترم دانشگاه از زحمات محمد حسن سلمانی مدیر داخلی بیمارستان ولایت دامغان تقدیر و دکتر حمید رضا ابراهیمیان رسما به عنوان مدیر داخلی بیمارستان ولایت معرفی شدند.این جلسه که با حضور ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و ریاست بیمارستان ولایت و کلیه مسئولین واحد ها و بخش های اداری و درمانی بیمارستان برگزار گردید.ریاست بیمارستان اشاره ای به خدمات ارزنده مدیر اسبق بیمارستان داشتند و ضمن تقدیر و اهداء هدایایی به ایشان آقای دکتر ابراهیمیان را به عنوان مدیر داخلی جدید بیمارستان معرفی کردند و آرزو داشتند که ایشان بتواند با همکاری کارکنان در ارائه خدمات مدیریتی موفق و پیروز باشند.
لینک کوتاه خبر :