دکتر خباز،استاندار استان سمنان وارد بیمارستان ولایت دامغان شدند

دکتر خباز،استاندار استان سمنان وارد بیمارستان ولایت دامغان شدند

 عیادت استاندار سمنان از مصدومان حادثه قطار

دکتر خباز،استاندار استان سمنان با همراهی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان جهت ملاقات و دیدار با بیماران سانحه قطار وارد بیمارستان ولایت دامغان شدند.

دکتر خباز،استاندار استان سمنان با همراهی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان جهت ملاقات و دیدار با بیماران سانحه قطار وارد بیمارستان ولایت دامغان شدند.در این دیدار ضمن ملاقات از بیماران حادثه دیده و آرزوی شفا برای آنان،دکتر خباز و مهندس حسن بیکی در گفتگو با مسافران حادثه دیده و همراهان آنان وضیعیت توجه و رسیدگی بیمارستان ولایت این شهرستان از مجروحان را جویا شدند.مسافران بستری در بیمارستان و همراهان آنان نیز از فرایند درمان خود و دیگر حادثه دیده گان و رسیدگی به وضعیت اسکان و تغذیه همراهان اظهار رضایت نمودند و از مسئولین شهرستان دامغان و بیمارستان ولایت تشکر کردند./.
  • کد خبر : 10373
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی