حضور ریاست شبکه بهداشت شهرستان دامغان در مراسم شب هفت میلاد شبستاني

حضور ریاست شبکه بهداشت شهرستان دامغان در مراسم شب هفت میلاد شبستاني

دکتر فتاح ریاست شبکه بهداشت با حضور در مراسم ترحیم مرحوم میلاد شبستانی با خانواده و بازماندگان ایثارگرش اظهار همدردی نمودند

میلاد شبستانی،فرزندی که بودنش بهانه حضور و امید پدر در روزگار تنهایی و تجلی حیات آرمانی یاران و دوستان همدل بود.ناباورانه بار سفر بربست و شکنج زلف تعلقش از اسارت وابستگی دنیای خاکی رهید و ماندگان از قافله رحیل و اسیران کاروان زمانه را در اقیانوس غم و اندوه و در کویر تشنه انتظار رها و تنها گذاشت.اکنون که پروردگار عالم به حکم ارجعی میلاد را به خلود و ماندگاری فرا خواند و با رحمت واسعه خویش شهد ((طوبی له و حسن ماب))را در کام او فرو ریخت و اقدام ایثارگرانه بازماندگانش وبااهداء اعضای بدن میلاد،او را عاقبت به خیر کردند.دکتر فتاح با حضور در مراسم شب هفت این مرحوم و جوان ناکام ضمن عرض تسلیت از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه خانواده میلاد تقدیر کردند و در سخنانی خطاب به بازماندگانش فرمودند:که شما خانواده مصیبت دیده و صبور با این اقدام ایثار گرانه و اهداء اعضاء بدن میلاد به نیازمندان در انتظار علاوه بر اینکه اجازه داده اید چند نفر دیگر چند روزی بیشتر در این دنیا زیست کنند،برای همیشه نام میلاد را زنده نگهداشتید.این اقدام ایثار گرانه ؛سعادتی است که شامل حال همه بندگان خداوند متعال نمی گردد./.

  • کد خبر : 3962
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی