تقدیر و تشکر یک بیمار از پرسنل حوزه درمان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
عزیزالله ذوالفقاری بیمار قلبی بعد از درمان و بهبودی از متخصصین و پرسنل بیمارستان ولایت تشکر کردند
بیمار عزیز الله ذوالفقاری که به دلیل بیماری قلبی به بیمارستان ولایت مراجعه داشتند،بعد از درمان در هنگام ترخیص با نگارش تقدیر نامه به حوزه روابط عمومی بیمارستان مراجعه داشتند و ضمن تقدیم تقدیر نامه خود به کارشناس روابط عمومی بیمارستان،در گفتگویی صمیمانه با ایشان اظهار داشتند که بعد از ورود به این بیمارستان مشاهد کردم که کارکنان بیمارستان از واحد پذیرش تا متخصصین محترم با روابط عمومی بسیار جذاب از من و دیگر بیماران استقبال می کنند.واین برخورد خوب آنان روحیه بسیار خوب همراه با امید به زندگی به اینجانب داده بود.این بیمار قدردان در متن تقدیر نامه خود از دکتر سودائی متخصص قلب و عروق و دکتر طاهریان متخصص بیماریهای داخلی و پرسنل اورژانس،بخش داخلی دو و بخش CCU بیمارستان تقدیر نموده اند.
لینک کوتاه خبر :