تقدیر و تشکر کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان از دکتر ابوالفضل فتاح
استقبال کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولایت از قراردادهای ورزشی و تقدیر از دکتر ابوالفضل فتاح
تقدیر و تشکر کارکنان از دکتر ابوالفضل فتاح ریاست شبکه بهداشت شهرستان دامغان
توجه دکتر فتاح ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به سلامت کارکنان و اهمیت به ورزش آنان و دستور عقد قراردادهای ورزشی،مورد استقبال کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان ولایت قرار گرفت. کارکنان شبکه بهداشت نیز ضمن استفاده از باشگاه های تعیین شده با نگارش نامه ای خطاب به دکتر فتاح و امضای آن از توجه و اهمیت ایشان به ورزش کارکنان تقدیر و تشکر کردند.دکتر فتاح نیز در بیاناتی خطاب به نماینده کارکنان اعلام داشتند که اینجانب در مقابل زحمات دلسوزانه کارکنان کاری انجام نداده ام و مطمعن هستم که فکر و اندیشه سالم در بدن سالم است،خوشحال هستم که این اقدام شبکه و توجه به ورزش مورد استقبال کارکنان نیز قرار گرفته است.امید دارم با خدماتی بهینه زحمات کارکنان محترم جبران گردد./.
لینک کوتاه خبر :