تقدیر و تشکر بیماران تصادفی از کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
خانواده محمد علی عباسپور که در مورخه پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل تصادف مجروح شده بودند،بعد از اعزام به بیمارستان ولایت شهرستان دامغان و دریافت خدمات درمانی،با نگارش نامه ای از یم مدیریتی و کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تقدیر و تشکر نمودند.
خانواده محمد علی عباسپور که در مورخه پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل تصادف مجروح شده بودند،بعد از اعزام به بیمارستان ولایت شهرستان دامغان و دریافت خدمات درمانی،با نگارش نامه ای از تیم مدیریتی و کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تقدیر و تشکر نمودند.در قسمتی از نامه این بیماران درمان شده آمده:ما و سایر بیماران شاهد بودیم که کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان با تلاش مضاعف و حس انسان دوستانه و احساس مسئولیت به نحو احسن و بسیار مطلوب به مداوا و درمان بیماران و خانواده ما می پرداختندددد.این کارکنان به گونه ای اقدام می نمودند که رفتار مناسب این کارکنان سفید پوش موجب کاهش و یا فراموشی درد ناشی از تصادف به وقوع پیوسته می گردید.
لینک کوتاه خبر :