تجلیل از کارمند بازنشسته بیمارستان ولایت دامغان
با حضور نماینده شورای شهر دامغان از جانباز بازنشسته و پیشکسوت بیمارستان ولایت تقدیر گردید
با حضور دکتر ابراهیمیان،مدیریت بیمارستان ولایت و آقای حسن بیکی نماینده شورای شهر دامغان و جمعی دیگر از مسئولین بیمارستان ولایت با آقای ابوالفضل کفتری که تا چندی پیش به عنوان مسئول خدمات در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان شاغل بودند دیدار گردید و از سی سال زحمات صادقانه ایشان تقدیر گردید.آقای کفتری از جانبازان جنگ تحمیلی هستند که در حوزه های مختلف در مجموعه های تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان خدمات شایسته ارائه داده اند و در مورخه 24 آذر 1394 به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.مدیریت بیمارستان در این دیدار اشاره داشتند که آقای کفتری از نیروهای سرمایه ای بیمارستان ولایت بودند و در طی سی سال خدمت،خدمات شایسته ای را به بیمارستان و کارکنان داشتند./.
لینک کوتاه خبر :