برگزاری کلاس اطفاء حریق در بیمارستان ولایت
با حضور کارشناس آموزش پایگاه آتش نشانی شهرستان دامغان دو دوره آموزش اطفاء حریق به صورت نظری و عملی برای کل کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار گردید.
با حضور کارشناس آموزش پایگاه آتش نشانی شهرستان دامغان دو دوره آموزش اطفاء حریق به صورت نظری و عملی برای کل کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار گردید.این دوره آموزش که با استقبال کارکنان بیمارستان همراه بود،کارشناس آموزش پایگاه آتش نشانی شهرستان دامغان ضمن آموزش چگونگی حفظ و نگهداری کپسول های آتش نشانی و پاسخ به سوالات کارکنان،با توجه به نوع آتش سوزی شیوه استفاده از این کپسول ها جهت اطفاء حریق نیز به صورت عملی به کارکنان آموزش ارائه دادند.
لینک کوتاه خبر :