تقدیر و تشکر بیماران تصادفی از کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان

تقدیر و تشکر بیماران تصادفی از کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان

 تقدیر و تشکر بیمار

خانواده محمد علی عباسپور که در مورخه پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل تصادف مجروح شده بودند،بعد از اعزام به بیمارستان ولایت شهرستان دامغان و دریافت خدمات درمانی،با نگارش نامه ای از یم مدیریتی و کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تقدیر و تشکر نمودند.

خانواده محمد علی عباسپور که در مورخه پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل تصادف مجروح شده بودند،بعد از اعزام به بیمارستان ولایت شهرستان دامغان و دریافت خدمات درمانی،با نگارش نامه ای از تیم مدیریتی و کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تقدیر و تشکر نمودند.در قسمتی از نامه این بیماران درمان شده آمده:ما و سایر بیماران شاهد بودیم که کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان با تلاش مضاعف و حس انسان دوستانه و احساس مسئولیت به نحو احسن و بسیار مطلوب به مداوا و درمان بیماران و خانواده ما می پرداختندددد.این کارکنان به گونه ای اقدام می نمودند که رفتار مناسب این کارکنان سفید پوش موجب کاهش و یا فراموشی درد ناشی از تصادف به وقوع پیوسته می گردید.
  • کد خبر : 7655
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی