کارگاه احیاء نوزاد در بیمارستان ولایت دامغان
کارگاه احیاء نوزاد در بیمارستان ولایت دامغان
با حضور دکتر غلامرضا محمدی، دکتر قاسم یوسفی، دکتر گوهر شهمیرزادی و دکتر محبوبه پارسا از گروه اطفال و دکتر علی بقائیان از گروه بیهوشی، کارگاه احیاء نوزاد برای پزشکان، پرستاران، کارشناسان مامایی و کاردان و کارشناسان بیهوشی و اتاق عمل بیمارستان ولایت در طی دو دوره، به مدت چهار روز برگزار گردید. در این کارگاه موضوعات ذیل ارائه گردید.
1 - موضوع مبانی احیاء نوزاد و آمادگی برای احیاء توسط دکتر غلامرضا محمدی
2 - موضوع گامهای نخستین احیاء و ملاحضات ویژه در جهت احیاء توسط دکتر قاسم یوسفی
3 - موضوع فشردن قفسه سینه و داروهای احیاء توسط دکتر محبوبه پارسا
4 - موضوع مراقبتهای پس از احیاء و احیاء و پایدار کردن نوزاد نارس توسط دکتر گوهر شهمیرزادی
5 - موضوع تهویه با فشار مثبت و راه های هوایی جایگزین توسط دکتر علی بقائیان
لینک کوتاه خبر :