کارگاه احیاء نوزاد در بیمارستان ولایت دامغان

کارگاه احیاء نوزاد در بیمارستان ولایت دامغان

کارگاه احیاء نوزاد در بیمارستان ولایت دامغان

با حضور دکتر غلامرضا محمدی، دکتر قاسم یوسفی، دکتر گوهر شهمیرزادی و دکتر محبوبه پارسا از گروه اطفال و دکتر علی بقائیان از گروه بیهوشی، کارگاه احیاء نوزاد برای پزشکان، پرستاران، کارشناسان مامایی و کاردان و کارشناسان بیهوشی و اتاق عمل بیمارستان ولایت در طی دو دوره، به مدت چهار روز برگزار گردید. در این کارگاه موضوعات ذیل ارائه گردید.
 
1 - موضوع مبانی احیاء نوزاد و آمادگی برای احیاء توسط دکتر غلامرضا محمدی
2 -  موضوع گامهای نخستین احیاء و ملاحضات ویژه در جهت احیاء توسط دکتر قاسم یوسفی
3 - موضوع فشردن قفسه سینه و داروهای احیاء توسط دکتر محبوبه پارسا
4 - موضوع مراقبتهای پس از احیاء و احیاء و پایدار کردن نوزاد نارس توسط دکتر گوهر شهمیرزادی
5 - موضوع تهویه با فشار مثبت و راه های هوایی جایگزین توسط دکتر علی بقائیان
  • کد خبر : 30793
لینک کوتاه خبر :
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *