دکتر خباز،استاندار استان سمنان وارد بیمارستان ولایت دامغان شدند
دکتر خباز،استاندار استان سمنان با همراهی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان جهت ملاقات و دیدار با بیماران سانحه قطار وارد بیمارستان ولایت دامغان شدند.
دکتر خباز،استاندار استان سمنان با همراهی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان جهت ملاقات و دیدار با بیماران سانحه قطار وارد بیمارستان ولایت دامغان شدند.در این دیدار ضمن ملاقات از بیماران حادثه دیده و آرزوی شفا برای آنان،دکتر خباز و مهندس حسن بیکی در گفتگو با مسافران حادثه دیده و همراهان آنان وضیعیت توجه و رسیدگی بیمارستان ولایت این شهرستان از مجروحان را جویا شدند.مسافران بستری در بیمارستان و همراهان آنان نیز از فرایند درمان خود و دیگر حادثه دیده گان و رسیدگی به وضعیت اسکان و تغذیه همراهان اظهار رضایت نمودند و از مسئولین شهرستان دامغان و بیمارستان ولایت تشکر کردند./.
لینک کوتاه خبر :