تقدیر و تشکر همسر بیمار از ریاست و کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
همسر یک بیمار به دلیل رضایت از درمان همسرشان که تحت نظر دکتر محمد حسین مسگرپور،متخصص بیماریهای داخلی در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان بستری بودند،با نگارش نامه ای به ریاست بیمارستان از فرایند درمان همسرشان و فعالیت خالصانه کارکنان بیمارستان و پزشک معالج اعلام رضایت نمودند
همسر یک بیمار به دلیل رضایت از درمان همسرشان که تحت نظر دکتر محمد حسین مسگرپور،متخصص بیماریهای داخلی در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان بستری بودند،با نگارش نامه ای به ریاست بیمارستان از فرایند درمان همسرشان و فعالیت خالصانه کارکنان بیمارستان و پزشک معالج اعلام رضایت نمودند.و در دیدار با روابط عمومی بیمارستان در سخنانی اشاره داشتند،که اینجانب به عنوان همسر بیمار از نزدیک شاهد فعالیت دلسوزانه کارکنان بیمارستان و پزشکان بوده ام،و دیدم که چگونه بی ریا برای بهبودی حال بیماران تلاش و فعالیت می نمایند.کاش میشد واژه ای در یابیم که با آن بتوانیم از زحمات بی دریغ پزشکان و کارکنان بیمارستان و آن همه مهربانی و لطف را سپاس بگویم.پزشکان و کارکنانی که با گرمای پر از سخاوت در دستانشان امانتدار خورشیدند و نور،گرما و روشنی را به خانه بیماران باز می گردانند.امیدوارم که خداوند بزرگ به این غزیزان که در عرصه درمان برای نجات جان بیماران فعالیت می نمایند قوت و سعادت عطا فرمایند./.
لینک کوتاه خبر :