تقدیر و تشکر ریاست بیمارستان ولایت از ریاست دانشگاه
جناب آقاي دكتر شادنوش رياست محترم دانشگاه و كارگروه پرداخت مبتني بر عملكرد با سلام و احترام با استعانت از خداوند متعال ، عطف به پيام كريمانه جنابعالي به شماره 33027 / 94 مورخه 19 / 3 / 94 در خصوص موفقيت حاصل از عملكرد اين واحد در مورد " ثبت اطلاعات سامانه قاصدك ، پرداخت مبتني بر عملكرد " و تائيد آن در ستاد وزارتخانه ، بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر خود و همكاران اين واحد را بواسطه بذل محبت و حسن نظر و توجه جنابعالي تقديم مي نمايم .
جناب آقاي دكتر شادنوش
رياست محترم دانشگاه و كارگروه پرداخت مبتني بر عملكرد
با سلام و احترام
با استعانت از خداوند متعال ، عطف به پيام كريمانه جنابعالي به شماره 33027 / 94 مورخه 19 / 3 / 94 در خصوص موفقيت حاصل از عملكرد اين واحد در مورد " ثبت اطلاعات سامانه قاصدك ، پرداخت مبتني بر عملكرد " و تائيد آن در ستاد وزارتخانه ، بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر خود و همكاران اين واحد را بواسطه بذل محبت و حسن نظر و توجه جنابعالي تقديم مي نمايم .
بر خود لازم مي بينم ضمن تشكر از مساعي بي دريغ همكاران خود در بيمارستان ولايت ، از مساعدت و همراهي و راهنمايي هاي شما و همكاران محترم ستاد دانشگاه ، علي الخصوص اعضاء محترم كارگروه پرداخت مبنتي بر عملكرد دانشگاه و كارشناسان محترم دبيرخانه آن و همچنين مديران و كارشناسان ساير بيمارستانهاي دانشگاه سپاسگزاري نمايم .
اعتقاد راسخ داريم جز با كار تيمي و همكاري ، معاضدت و درك متقابل واحدهاي ستادي و صفي در دانشگاه هيچ موفقيتي حاصل نخواهد شد . خداي بزرگ را شاكريم كه توفيق خدمت در عرصه سلامت را عطا فرمود .
" و من الله التوفيق "