تقدیر و تشکر دکتر علی اکبر شعبانی از ریاست و کارکنان بیمارستان ولایت

تقدیر و تشکر دکتر علی اکبر شعبانی از ریاست و کارکنان بیمارستان ولایت

 تقدیر و تشکر دکتر علی اکبر شعبانی از ریاست و کارکنان بیمارستان ولایت

خانواده بیمار نرگس زینتی از ریاست بیمارستان، پزشکان و مسئول و پرسنل بخش جراحی تقدیر نمودند.

با توجه به عمل جراحی همراه با موفقیت خانم نرگس زینتی مادر آقای دکتر علی اکبر شعبانی مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان،و رضایت خانواده بیمار از فرایند عمل جراحی و خدمات دریافتی قبل و بعد از عمل،دکتر شعبانی فرزند بیمار با نگارش نامه ای خطاب به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان،ضمن اظهار رضایت از عمل موفقیت آمیز ببمار خود و خدمات دریافتی ،از دکتر فتاح ریاست بیمارستان،دکتر خلیلی زاد،متخصص ارتوپد و دکتر علیزاده و دکتر عزیزی متخصصین بیهوشی و مسئول و کارکنان بخش جراحی بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند.
  • کد خبر : 12761
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی