برگزاری کارگاه ارسال بموقه آمار از مراکز درمان با داروی آگونیست
برگزاری کارگاه توجیهی اهمیت ارسال بموقه آمار مراکز درمان با داروی آگونیست و ثبت آمار در سامانه خدمات درمانی وزارت متبوع
با حضور دکتر حافظی،مدیر نظارت بر درمان،اعتبار بخشی و صدور پروانه ها در دانشگاه و همراهی گروهی از کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کارشناسان واحد نظارت بر درمان دانشگاه،کارگاه توجیهی ارسال آمار از طرف مراکز درمان با داروی آگونیست برای کلیه مسئولین فنی و کارشناسان ارسال آمار مراکز MMT شهرستان دامغان در محل شبکه بهداشت شهرستان برگزار گردید.در این جلسه دکتر حافظی در سخنانی به دستور العمل تامین مراکز درمان با داروی آگونیست و نحوه نظارت بر این مراکز و اهمیت ارسال بموقه آمار و ثبت خدمات در سامانه وزارت خانه متبوع اشاراتی داشتند.در خاتمه به سوالات پیش آماده برای حاضرین در این گردهمایی نیز پاسخ داده شد./.
لینک کوتاه خبر :