کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان ولایت دامغان در بیستمین جشنواره قرآنی خوش درخشیدند
کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان ولایت دامغان با شرکت در جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب رتبه شدند.
کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان ولایت دامغان با شرکت در جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب رتبه شدند.
همزمان با برگزار بیستمین جشنواره قرآنی کارکنان و دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور،با استقبال کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این جشنواره در این دانشگاه نیز برگزار گردید.این جشنواره که با احساس رقابت معنوی کارکنان این دانشگاه همراه بود.سه نفر از کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان ولایت دامغان:خانم مطهره کبیریان در بخش قرائت - خانم طاهره شرفیه در بخش ترجمه و خانم مریم خرم منش در بخش آشنایی با ادعیه و احادیث صاحب رتبه شدند.
لینک کوتاه خبر :