معرفی دکتر فتاح به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ولایت شهرستان دامغان

معرفی دکتر فتاح به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ولایت شهرستان دامغان

 معارفه دکتر فتاح

در جلسه ای با حضور دکتر خادمی،سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان دامغان،و مسئولین بخش های درمانی و واحد های اداری بیمارستان ولایت ،دکتر ابوالفضل فتاح به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ولایت شهرستان دامغان معرفی شدند.

در جلسه ای با حضور دکتر خادمی،سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان دامغان،و مسئولین بخش های درمانی و واحد های اداری بیمارستان ولایت ،دکتر ابوالفضل فتاح به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ولایت شهرستان دامغان معرفی شدند.در این جلسه آقای دکتر محمدی ،سرپرست سابق بیمارستان ولایت،ضمن تقدیر و سپاس از دکتر خادمی و حاضرین در جلسه معارفه ،از دکتر فتاح نیز که قبول مسئولیت نمودند،تقدیر و تشکر داشتند.و در بیاناتی اشاره داشتند که این قبول مسئولیت ها با علم به مشکلات فراروی چیزی جزء ایثار و گذشت نیست.،همچنین در ادامه بیانات خود اشاره ای به سابقه بیمارستان داشتند و اعلام نمودند که تمام موفقیتها و رتبه برتر کسب شده نتیجه تلاش،و همکاری صادقانه کلیه کارکنان در عرصه های اداری مالی و درمان باین بیمارستان وده است،طبیعتا با مدد جستن از قوت کارکنان بیمارستان ولایت می توان تمام نقاط ضعف را پوشش داد.دکتر محمدی در بیاناتی ضمن معرفی دکتر خادمی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان به کارکنان در سخنانی به موفقیت ها و سابقه مدیریتی دکتر خادم نیز اشاره داشتند و خطاب به کارکنان بیان داشتند که با توجه به پتانسیل موجود در آقای دکتر خادمی و نظر به مسئولیت و اختیارات ایشان در حوزه درمان شهرستان مطمئن هستم که در سایه همکاری و تلاش کارکنان و مدیریت دکتر فتاح،شهرستان دامغان در عرصه درمان آینده خوبی دارد. در ادامه مراسم،آقای دکتر فتاح،سرپرست جدید بیمارستان ولایت نیز در سخنانی اشاره داشتند که با توجه به اینکه عزیزانی در عرصه بهداشت و درمان این شهرستان از جانشان گذشته اند.و سلامتی خود را در معرض خطر قرار داده اند تا شهروندان دامغانی خدمات بهینه دریافت نمایند.پس ما موظفیم با تمام مشکلات فراروی در سایه وحدت رویه و همکاری صادقانه در مسیر ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان گام برداریم،تا انشاء الله به یاری خدا پله های رفیع سلامت را طی نماییم.اینجانب با اطمینان از وحدت و همدلی شما کارکنان و مساعدت و دستگیری از طرف دکتر محمدی و دکتر خادمی پای در عرصه این مسئولیت گذاشته ام.امیدوارم شما کارکنان فهیم و مسئولین محترم ما را در ارائه خدمات شایسته یاری نمایند.تا انشاء الله همچون گذشته در عرصه درمان سربلند باشیم. در ادامه مراسم معارفه دکتر خادمی،سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان،نیز ضمن تقدیر از دکتر محمدی ،در بیاناتی اشاره داشتند که وقتی در حوادثی مثل حادثه اخیر دو قطار مسافر بری کمترین شکایت از درمان می باشد،این موضوع نشان از لیاقت و شایستگی شما کارکنان و مدیریت مدبرانه دکتر محمدی دارد.به راستی که بحران و حوادث است که نشان می دهد سازمان ها در کجا قرار دارند و چگونه عمل می کنند.اما یکی دو بحران و حادثه پیش آمده در حوزه استحفاضیه این شهرستان ،شما کارکنان در حوزه درمان به خوبی توان و شایستگی خود و سازمان تان را نشان داده اید،و ثابت کرده اید که آماده ارائه خدمات شایسته هستید.تلاش جهادی شما کارکنان و مدیریت مدبرانه دکتر محمدی بود که بیمارستان ولایت در سطح بیمارستانهای استان جزء بهترین بیمارستانها قرار دارد و در طرح تحول نظام سلامت نیز صاحب رتبه شده اید.توجه مردم و مسئولین این شهرستان در امر سلامت موضوعی بسیار مهم است و نشان از دقت مسئولین شهرستان و دوری آنان از بی تفاوتی است .اتفاق جدیدی که قرار است در ماهای آینده در این شهرستان بیافتد ،وحدت فرماندهی در امر بهداشت و درمان شهرستان است.این موضوع نیاز به تحمل و حوصله بیشتر از طرف کارکنان و شهروندان دارد.امید وارم شما کارکنان و شهروندان دامغانی ما را در این موضوع یاری نمایید./. در خاتمه جلسه دکتر ابراهیمیان نیز ضمن تقدیر از زحمات مدبرانه دکتر محمدی،برای دکتر فتاح به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ولایت و دکتر خادمی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان دامغان آرزوی موفقیت نمودند.و از طرف کارکنان اعلام نمودند که با وجود همه کمبود ها ما کارکنان عرصه بهداشت و درمان شهرستان با هم هم پیمان می شویم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شایسته به شهروندان دامغانی و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) مسئولین جدید را همچون گذشته یاری نماییم
  • کد خبر : 10926
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی