دیدار فرماندار شهرستان دامغان و هیات همراه از دانش آموزان حادثه دیده تصادف

دیدار فرماندار شهرستان دامغان و هیات همراه از دانش آموزان حادثه دیده تصادف

 دیدار فرماندار شهرستان دامغان و هیات همراه از دانش آموزان حادثه دیده تصادف

دروز یکشنبه تاریخ 10 اردیبهشت ماه به دلیل تصادف سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدرسه دخترانه فرزانگان شهرستان دامغان تعداد 14 نفر از دانش آموزان این مدرسه دچار جراحت شده

دروز یکشنبه تاریخ 10 اردیبهشت ماه به دلیل تصادف سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدرسه دخترانه فرزانگان شهرستان دامغان تعداد 14 نفر از دانش آموزان این مدرسه دچار جراحت شده و جهت درمان به بیمارستان ولایت انتقال داده شدند،با تلاش و همکاری تیم اورژانس بیمارستان خدمات مورد نیاز به این دانش آموزان ارائه گردید.لحظاتی بعد از حادثه مهندس مجد فرماندار شهرستان با همراهی دکتر خادمی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مهندس کاتبی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان،جهت ملاقات دانش آموزان و پیگیری فرایند درمان آنان وارد بیمارستان ولایت شدند.خانواده دانش آموزان حادثه دیده ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بیمارستان از وضعیت درمان فرزندانشان اظهار رضایت نمودند.فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیز که از نزدیک فرایند درمان را مشاهده نمودند و از طرفی شاهد اعلام رضایت خانواده دانش آموزان بودند،در سخنانی خطاب به دکتر خادمی،از تلاش و زحمات تیم اورژانس و کارکنان بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند./
  • کد خبر : 12300
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی