تقدیر و تشکر همسر بیمار از کارکنان بیمارستان ولایت دامغان

تقدیر و تشکر همسر بیمار از کارکنان بیمارستان ولایت دامغان

 تشکر و قدردانی همراه بیمار از پرسنل بیمارستان ولایت دامغان

همسر بیمار محمد رضا محتشمی از خدمات درمانی کارکنان بیمارستان ولایت دامغان تقدیر و تشکر نمودند

بیمار محمد رضا محتشمی که به دلیل بیماری برونشیت و تب و لرز طی دو دوره در بخش داخلی بیمارستان ولایت دامغان بستری بودند،و همسر ایشان نیز به عنوان همراه از نزدیک شاهد ارائه خدمات درمانی رسیدگی و پیگیری همکاران بخش بودند،با نگارش نامه ای خطاب به دکتر شادنوش،ریاست دانشگاه از خدمات پرسنل بیمارستان اظهار رضایت کردند و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بخش داخلی یک بیمارستان ولایت از ریاست دانشگاه خواستند که از این کارکنان تقدیر گردد./.
  • کد خبر : 5662
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی