گزارش دی ماه کمیته اورژانس بیمارستان ولایت
کمیته اورژانس بیمارستان ولایت دامغان با حضور اعضاء برگزار گردید
در ابتدای جلسه میر علی اکبری دبیر این کمیته از عملکرد و اجرای مصوبات این کمیته گزارشی ارائه داشتند،با توجه به تدوین پروتکل بستری بیماران سرپایی و تعیین اولویتها در خصوص چگونگی اجرای این پروتکل نیز تبادل نظر گردید.دکتر محمدی ریاست کمیته و بیمارستان ولایت،ضمن تقدیر از زحمات کارکنان تاکید داشتند که مسئولین بخشها و واحد های بیمارستان مجری برنامه های مصوب شده و تصمیم گیری شده هستند و باید در اجرای آن کوشا باشند.
لینک کوتاه خبر :