گراميداشت خدمات آقاي علي اصغرزادگان
گراميداشت خدمات آقاي علي اصغرزادگان
علي اصغر زادگان كارمند واحد حسابداري ترخيص بيمارستان ولايت بعد از 30 سال خدمت صادقانه در بيمارستان برادران رضايي و بيمارستان ولايت به افتخار بازنشستگي نائل شدند. سيف الله منصوريان مدير داخلي بيمارستان ولايت با همراهي جمعي از مسئولين بيمارستان ولايت با حضور در واحد حسابداري ترخيص بيمارستان ، ضمن ابلاغ پيام تقدير و سپاس دكتر محمدي رياست بيمارستان ولايت به ايشان، از خدمات شايسته و مدبرانه آقاي اصغرزادگان تقدير گرديد.
لینک کوتاه خبر :