فعالیت موسسه خیریه بیمارستان ولایت
فعالیت موسسه خیریه بیمارستان ولایت
موسسه خیریه بیمارستان ولایت دامغان از روزهای اولیه طرح تاسیس موسسه خیریه در بیمارستانها تاسیس و ضمن اخذ پروانه،فعالیت خود را آغاز نموده است و با گردهمایی اعضای موسسه به صورت ماهانه جلسات خود را برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.روز دوشنبه مورخ 24 تیر ماه نیز این موسسه از طرف کارشناس معاونت اجتماعی دانشگاه بازدید و طی نشستی با حضور آقای منصوریان،مدیر داخلی بیمارستان ،قائم مقام مدیر داخلی و دبیر موسسه خیریه بیمارستان این موسسه ارزیابی و پیشنهاداتی در جهت تقویت فعالیت موسسه و افزایش مشارکت های خیرین طرح و ارائه گردید.
لینک کوتاه خبر :