دیدار کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با دکتر فتاح و معاونین ایشان
دیدار کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با دکتر فتاح و معاونین ایشان
کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان اول شهریور ماه مصادف با روز پزشک با اهداء گل به دیدار دکتر فتاح ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و معاونین ایشان دکتر اکبری فر و دکتر شنایی رفتند.در این دیدار که در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید.هر یک از کارکنان روز پزشک را با دکتر فتاح و معاونین ایشان تبریک گفتند.دکتر فتاح نیز ضمن تقدیر و سپاس از کارکنان در سخنانی اشاره داشتند که حرفه پزشکی اگر همراه با عشق به خدمت به شهروندان نباشد،قطعا با ارائه خدمات مناسب نیز همراه نیست.عشق به خدمت به همنوع هست که پزشک حاضر می شود تا پاسی از شب خدمت کند و در ساعات مختلف شبانه روز اگر طی تماسی درخواست حضور ایشان بر بالین بیماری را داشتند،به این درخواست لبیک گوید و حاضر شود.
لینک کوتاه خبر :