دومین گردهمایی حلقه صالحین شهیدین حلاجی در بیمارستان ولایت دامغان
دومین گردهمایی حلقه صالحین شهیدین حلاجی در بیمارستان ولایت دامغان با موضوع شاخص های دینداری و حفظ ارتباط بنده با خدا دومین گردهمایی اعضاء حلقه صالحین شهیدین حلاجی همزمان با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان با حضور تعدادی ازاعضای حلقه صالحین؛همراه با اقامه نمازجماعت ظهروعصربه امامت مربی جلسه حجت الاسلام والمسلمین میرعلی اکبری درمحل نماز خانه بیمارستان ولایت برگزارگردید.این جلسه با قراعت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از اعضاء حلقه صالحین شروع گردید.
دومین گردهمایی اعضاء حلقه صالحین شهیدین حلاجی همزمان با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان با حضور تعدادی ازاعضای حلقه صالحین؛همراه با اقامه نمازجماعت ظهروعصربه امامت مربی جلسه حجت الاسلام والمسلمین میرعلی اکبری درمحل نماز خانه بیمارستان ولایت برگزارگردید.این جلسه با قراعت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از اعضاء حلقه صالحین شروع گردید.مربی جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در بیاناتی اشاره داشتند که دینداری فقط به نماز و روزه و مسائل ظاهری نیست اکنون که به برکت ماه مبارک رمضان بین بنده وخدا ارتباط برقرار گردیده است سعی کنید این ارتباط با خدا و تقویت اراده خود را حفظ کنید.همچنین اشاره داشتند که حضرت علی (ع) می فرمایند شاخص های دینداری سه چیز است:
1 – اولین شاخص دینداری معرفت و آگاهی و شناخت است مومن با شناخت و معرفت بهترمی تواند از دینش دفاع کند.
2 – دومین شاخص دینداری ترک معصیت و گناه است،انسان دیندار از گناه و معصیت دوری میکند و از حضور در محلهایی که آغشته به گناه هست نیز خودداری می کند.
3 – سومین شاخص دینداری عمل نیک و عمل صالح است،انسان دیندار اخلاص در عمل دارد و به دستورات دینی عمل می کند و در زنده نگهداشتن حریم الهی کوشا و فعال است.
در خاتمه تعداد پانزده نفر از بسیجیان واجد الشرایط و عضو حلقه صالحین جهت شرکت در اردوی چهار روزه به مشهد مقدس به بسیج ادارات شهرستان معرفی شدند./.