تقدیر و تشکر کارکنان بیمارستان ولایت از دکتر غلامرضا محمدی ریاست بیمارستان ولایت
كاركنان بيمارستان ولايت دامغان با نگارش نامه اي از خدمات دكتر غلامرضا محمدي رياست بيمارستان تقدير كردند
كاركنان بيمارستان ولايت دامغان به پاس توجه و زحمات دكتر محمدي رياست بيمارستان با نگارش نامه اي از ايشان تقدير و تشكر نمودند.كاركنان بيمارستان در اين نامه خطاب به دكتر محمدي آورده اند:جناب آقاي دكتر محمدي،رياست محترم بيمارستان ولايت
همه مي دانند كه توجه و محبت مسئولين به كاركنان سازمان علاوه بر ايجاد نشاط در مجموعه كاري باعث افزايش بيلان كار كاركنان نيز خواهدشد.مساعدت واقدام مدبرانه شما و معرفي كاركنان جهت استفاده از هنر هنرمندان مطرح كشور در شب يلدا در شهرستان دامغان،علاوه بر اينكه يلدايي به ياد ماندني را براي همكاران به جا گذاشت،اين همكاري شما نشان از توجه حضرتعالي به تقويت روحيه و ايجاد نشاط در بيمارستان است.ضمن تقدير و تشكر از زحمات شما،اميد داريم در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) و مديريت خردمندانه شما شاهد ايامي توام با شادكامي و موفقيت براي بيمارستان ولايت و كاركنان آن باشيم.
كاركنان بيمارستان ولايت دامغان
لینک کوتاه خبر :