برگزاری مراسم روز پرستار و تجلیل از دکتر محمدی
با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان طی مراسم از مقام پرستاران زحمتکش بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تقدیر گردید
با حضور مسئولین دانشگاه و شهرستان طی مراسم از مقام پرستاران زحمتکش بیمارستان ولایت شهرستان دامغان تقدیر گردید،دکتر خادمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به عنوان اولین سخنران این مراسم ضمن تقدیر از زحمات پرستاران زحمتکش،در بیاناتی اشاره داشتند که روز پرستار مصادف با روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) است و این نامگذاری سعادتی گرانبهاء برای شما عزیزان پرستار است ،و مطمئن باشید که دعای همه دردمندان بدرقه راه شما خواهد بود.مدیر شبکه بهداشت در ادامه سخنانشان همچنین از خدمات ارزشمند و بیادماندنی دکتر غلامرضا محمدی ریاست قبلی بیمارستان ولایت تقدیر نمودند.در ادامه مراسم جشن دکتر غلامرضا محمدی نیز از زحمات و همکاری کلیه کارکنان بیمارستان در طی دوره مسئولیت خود تقدیر نمودند و روز پرستار را به سفید پوشان عرصه درمان تبریک عرض نمودند.در پایان مراسم از زحمات 27 پرستار نمونه منتخب بیمارستان ولایت و سازمان نظام پرستاری شهرستان دامغان نیز تقدیر و هدایایی اهداء گردید.همچنین در ادامه مراسم از طرف رئیس خدمات پرستاری دانشگاه،مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و رئیس و کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان از دکتر محمدی نیز تجلیل گردید.این مراسم با جشن میلاد زمستان و گرامیداشت تولد کارکنانی که متولد فصل زمستان می باشند پایان پذیرفت./.
لینک کوتاه خبر :