بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بیمارستان ولایت
بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بیمارستان ولایت
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ولایت، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سفر یک روزه خود به شهرستان دامغان وضعیت سلامت مردم در این شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
صبح روز یکشنبه هفدهم مرداد ماه سال جاری دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه در سفر خود به شهرستان دامغان، از بیمارستان ولایت شهرستان دامغان بازدید نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با همراهی دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت و دیگر مسئولین بیمارستان از تمام بخش های کرونایی و غیر کرونایی این بیمارستان بازدید و به بررسی روند ارائه خدمت، شیوه اجرای پروتکل های بهداشتی و روند درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس پرداخت.
دکتر دانائی در این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از زحمات تیم مدیریتی، درمانی و تمامی کارکنان بیمارستان ولایت به جهت همت و تلاش در جهت ارائه خدمت بهینه به بیماران ، زحمات کارکنان حوزه سلامت که همیشه به ویژه در این مدت اخیر با ایثار و فعالیت جهادی، خدمات مورد نیاز را به به بیماران مبتلا به کرونا ویروس ارائه می نمایند را بسیار ارزشمند دانست.
در پایان فرایند بازدید، با حضور دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه، دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت و جمعی از مسئولین این بیمارستان وضعیت و چالشهای فراروی بیمارستان ولایت بررسی گردید.در این جلسه، دکتر محمدی،گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای پیشگیری و کنترل بیماری، میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی و آخرین وضعیت بستری بیماران در بیمارستان ولایت را ارائه داد.
دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته در شهرستان دامغان در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹، بیان داشت: امیدواریم در مدت زمان کوتاه وضعیت شهرستان دامغان درخصوص شیوع کرونا ویروس تغییر کند، قطعا تحقق این امر مهم در گرو همراهی مردم عزیز این شهرستان، تعامل و اهتمام مسئولین شهرستانی و همکارانم در حوزه سلامت این شهرستان می باشد.