گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان ولایت

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان ولایت

 گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان ولایت

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان ولایت

مهندس خورسی،نماینده ایثارگران شاغل در بیمارستان ولایت به همراه و همکاری گروهی از بسیجیان این بیمارستان با محوطه سازی قسمتی  از حیاط بیمارستان ولایت،یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس  را گرامیداشتند.در هفته دفاع مقدس ضمن پذیرایی از کارکنان و دیگر مراجعان به بیمارستان ولایت،طی دو روز  در برنامه ای همراه با نماز جماعت، سیف الله منصوریان،مدیر داخلی بیمارستان ولایت خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بیان نمودند و حجت الاسلام فوادیان،امام جماعت بیمارستان با بیان مطالبی ،اشاره داشتند که جنگ تحمیلی بر ملت ایران از آن جهت دفاع مقدس نامیدند،چون در واقع دفاع از ارزشهای ایران اسلام و دفاع از ارزشهای اسلام بود.چرا که گروهی از ملتهای جهان دست در دست هم نهاده بودند تا ارزشهای ایران اسلام و ارزشهای مسلمانان را در ایران نابود کنند، ولی به شکر خدا ناموفق و شرمسار شدند،کفار هنوز باور ندارند که ایران اسلامی کشور حضرت صاحب الزمان (عج) است و حضرت هیچ وقت توجهش را از مسلمانان مخصوصا مردم ایران بر نمی دارد. / .

  • کد خبر : 23300
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی