گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان ولایت
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان ولایت
مهندس خورسی،نماینده ایثارگران شاغل در بیمارستان ولایت به همراه و همکاری گروهی از بسیجیان این بیمارستان با محوطه سازی قسمتی از حیاط بیمارستان ولایت،یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشتند.در هفته دفاع مقدس ضمن پذیرایی از کارکنان و دیگر مراجعان به بیمارستان ولایت،طی دو روز در برنامه ای همراه با نماز جماعت، سیف الله منصوریان،مدیر داخلی بیمارستان ولایت خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بیان نمودند و حجت الاسلام فوادیان،امام جماعت بیمارستان با بیان مطالبی ،اشاره داشتند که جنگ تحمیلی بر ملت ایران از آن جهت دفاع مقدس نامیدند،چون در واقع دفاع از ارزشهای ایران اسلام و دفاع از ارزشهای اسلام بود.چرا که گروهی از ملتهای جهان دست در دست هم نهاده بودند تا ارزشهای ایران اسلام و ارزشهای مسلمانان را در ایران نابود کنند، ولی به شکر خدا ناموفق و شرمسار شدند،کفار هنوز باور ندارند که ایران اسلامی کشور حضرت صاحب الزمان (عج) است و حضرت هیچ وقت توجهش را از مسلمانان مخصوصا مردم ایران بر نمی دارد. / .