چهارمین جلسه کمیته بهداشت محیط در بیمارستان ولایت دامغان برگزار گردید.

چهارمین جلسه کمیته بهداشت محیط در بیمارستان ولایت دامغان برگزار گردید.

با حضور اعضاء کمیته بهداشت محیط چهارمین جلسه این کمیته در سال 1394 برگزار گردید دکتر محمدی ،ریاست کمیته بهداشت محیط بیمارستان ولایت در ابتداء جلسه اشاره داشتند که اعضاء کمیته لازم است :ضمن پایش رعایت بهداشت توسط سایر کارکنان در بیمارستان نسبت به اجرای دستور العمل های بهداشت محیط،تفکیک و امحاء پس ماندهای بیمارستانی طبق استانداردهای وزارت متبوع کوشا و فعال باشند.

با حضور اعضاء کمیته بهداشت محیط چهارمین جلسه این کمیته در سال 1394 برگزار گردید
 
 
دکتر محمدی ،ریاست کمیته بهداشت محیط بیمارستان ولایت در ابتداء جلسه اشاره داشتند که اعضاء کمیته لازم است :ضمن پایش رعایت بهداشت توسط سایر کارکنان در بیمارستان نسبت به اجرای دستور العمل های بهداشت محیط،تفکیک و امحاء پس ماندهای بیمارستانی طبق استانداردهای وزارت متبوع کوشا و فعال باشند.در این جلسه تاکید گردید زباله های شیمیائی و زباله های عفونی و نوک تیز حتما به صورت جدای از سایر زباله ها جمع آوری گردد و زباله های شیمیائی پس از فیکس شدن آن و زباله های عفونی پس از بی خطر سازی همراه با سایر زباله های غیر عفونی بیمارستان توسط شهرداری شهرستان به محل امحاء زباله شهری انتقال گردد.در همین جلسه در خصوص بافت ها(جفت ما حصل زایمان ،نمونه پاتولوژی و همچنین در خصوص وضعیت اعضاء قطع شده بیمار نیز تصمیماتی اتخاذ گردید.
  • کد خبر : 3940
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی