عیادت از همکار بیمار و بستری در منزل
دکتر فتاح ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با همراهی تعدادی از پزشکان و کارکنان از همکار بیمار و بستری در منزل عیادت کردند.
دکتر فتاح ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با همراهی تعدادی از پزشکان و کارکنان از احمد صداقتی کارمند شاغل در مرکز بهداشت شهرستان که به علت بیماری در منزل بستری هستند عیادت کرد.دکتر فتاح در این دیدار ضمن آرزوی شفای کامل برای آقای صداقتی،اشاره داشتند که جای خالی کارکنانی فعال و با روابط عمومی خوب مثل آقای صداقتی در مرکز و محل کار خیلی زود به نظر می رسد.دعا می کنیم که آقای صداقتی با بهبودی و سلامتی کامل در محل کار حاضر و کارهای مربوطه را پیگیری نمایند./.
لینک کوتاه خبر :