دوره آموزشی مدیریت خطر در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار گردید
وره مدیریت خطر با حضور پژمان قراییان از کارشناسان شاغل در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان مدرس و استقبال کم نظیر کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان در سالن کنفرانس این بیمارستان برگزار گردید.
دوره مدیریت خطر با حضور پژمان قراییان از کارشناسان شاغل در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان مدرس و استقبال کم نظیر کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان در سالن کنفرانس این بیمارستان برگزار گردید.پژمان قراییان در این جلسه اشاره داشتند که عمده تلفات جانی در حوادث طبیعی در کشور ما به خاطر دانش کم مردم در هنگام برخورد با حادثه است.اولین کاری که لازم است در زمان حادثه انجام دهیم،اعتماد به نفس و حفظ آرامش و پیدا کردن را نجات است.استاد جلسه ضمن ارائه راه کارهای خوب و موثر جهت مدیریت خطر از پله های اضطراری - جعبه های آتش نشانی - مکان های پر خطر در هنگام آتش سوزی -ددکتورهای حساس به دود و کپسول های اطفای حریق بازدید و راهنمایی های لازم را نیز ارائه داشتند.
لینک کوتاه خبر :