تقدیر و تشکر کارکنان و ایثار گران بیمارستان ولایت از دکتر فتاح

تقدیر و تشکر کارکنان و ایثار گران بیمارستان ولایت از دکتر فتاح

 تقدیر و تشکر کارکنان و ایثار گران بیمارستان ولایت از دکتر فتاح

گروه کثیری از کارکنان و ایثارگران شاغل در بیمارستان ولایت بعد از استقبال و بازدید از نمایشگاه ویژه سوم خرداد که به مناسبت آزادسازی خرمشهر قهرمان در مسیر ورودی بیمارستان برگزار گردیده بود،با نگارش نامه ای از حمایت های بی دریغ دکتر فتاح ریاست بیمارستان ولایت تقدیر و تشکر نمودند.

{آینده روشن این سرزمین و آرامش خاطر،نسل فردا در گروه برنامه ریزی و تلاش نستوهانه برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است} گروه کثیری از کارکنان و ایثارگران شاغل در بیمارستان ولایت بعد از استقبال و بازدید از نمایشگاه ویژه سوم خرداد که به مناسبت آزادسازی خرمشهر قهرمان در مسیر ورودی بیمارستان برگزار گردیده بود،با نگارش نامه ای از حمایت های بی دریغ دکتر فتاح ریاست بیمارستان ولایت تقدیر و تشکر نمودند.در بخشی از این نامه تقدیر آمیز خطاب به دکتر فتاح آمده: به شكرانه توفيق و پاسداشت همت وثيق حضرتعالي در مديريت صادقانه،كه حسن خلق ،تعامل سازنده با همكاران ،درك بالا نسبت به مسائل فرهنگي واجتماعي ،خلاقيت،جديت وقاطعيت در امور را در بر داشته است باعث آن گرديد كه ايثار گران ،جانبازان ،رزمندگان ،فرزندان شهدا وپرسنل اين مركزحمايت هاي بي دريغ وخالصانه حضرتعالي در اجراي برنامه هاي متنوع سالروز آزاد سازي خرمشهرو برپايي نمايشگاه كه در تاريخ هاي دوم الي پنجم خرداد ماه در بيمارستان انجام گرديد را از ياد نبرده و ذكر خير شما بر زبان ها جاري بماند.مهندس محمد خورسی،جانشین مدیریت بیمارستان ونماینده کارکنان ایثارگر در بیمارستان ولایت،در دیدار با مسئول روابط عمومی بیمارستان در سخنانی اشاره داشتند که:اينجانب به نمايندگي از طرف مجموعه ايثارگران وپرسنل اين بيمارستان مراتب سپاس وقدرداني خود از دکتر فتاح را به جهت مساعدت ،همكاري وحمايت مالي ایشان دربرگزاري جشن و نمایشگاه سالروز آزاد سازي خرمشهركه موجب رضايت وخشنودي مراجعين ،ايثارگران وپرسنل گرديده است اعلام مي نمائيم.
  • کد خبر : 12728
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی