تقدیر و تشکر پزشکان و پرسنل بخش اورژانس از ریاست بیمارستان

تقدیر و تشکر پزشکان و پرسنل بخش اورژانس از ریاست بیمارستان

 تقدیر پرسنل اورژانس از ریاست بیمارستان

قدردانی پزشکان،مسئولین و پرسنل بخش اورژانس بیمارستان از ریاست بیمارستان آقای دکتر فتاح

دکتر فتاح در اولین روزهای انتصاب به عنوان ریاست بیمارستان ولایت بیمارستان ولایت شهرستان دامغان در دیداری دوستانه با پزشکان و کارکنان مجموعه بخش اورژانس بیمارستان در بیاناتی اشاره داشتند ،از آنجا که اورژانس هر بیمارستان به عنوان خط مقدم حوزه درمان می باشد و کلیه مراجعان جهت دریافت خدمات درمانی ابتداء به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه می نمایند،پس لازم است در حد امکان نیاز های این بخش تامین و کارکنان آن نیز در ارائه خدمات به مراجعان صبور و کوشا باشند.و در این جلسه دستور تامین نیاز های بخش اورژانس را صادر نمودند و در اولین فرصت بخشی از مشکلات فراروی کارکنان و مراجعان بخش اورژانس بیمارستان ولایت رفع گردید.کارکنان و پزشکان قدردان بخش اورژانس بیمارستان نیز با نگارش نامه ای از توجه و همت دکتر فتاح در جهت رفع مشکلات بخش تقدیر و تشکر نمودند./.
  • کد خبر : 11281
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی