تقدیر و تشکر خانواده یک بیمار از کارکنان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
بیماری به نام خانم تقی پور که با وضعیت و حالی بسیار نامساعد دربیمارستان ولایت شهرستان دامغان بستری شده بودند،بعد از 24 روز دریافت خدمات درمانی با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.
بیماری به نام خانم تقی پور که با وضعیت و حالی بسیار نامساعد دربیمارستان ولایت شهرستان دامغان بستری شده بودند،بعد از 24 روز دریافت خدمات درمانی با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.خانواده این بیمار با نگارش نامه ای از کلیه کارکنان بیمارستان ولایت تقدیر و تشکر نمودند.این خانواده قدردان در دیدار با مسئول روابط عمومی بیمارستان ولایت ضمن اضهار رضایت از خدمات دریافتی، اشاره داشتند:ما که در جمع شما نبودیم،فرشتگان سفیدپوش،سخت کوش و هوشیار این بیمارستان بودند که بر پیکر بیجان مادرمان جان دوباره دادند.پرستاران خدوم بودند که زینب گونه صبر کردند،سوختند و ساختند و ایضا تلاش صادقانه و موثر ی داشتند،دست مریزاد.اکنون که دوباره مادرمان در کانون گرم زندگی ما است یاد و نام فرزانه و خاطر ایثارگری جاودانه کارکنان این بیمارستان تا ابد در خاطرمان ماندگار خواهد بود.ما خانواده تقی پور لازم می دانیم مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را از پرسنل محترم بخشهای بیمارستان ولایت دامغان بویژه کادر درمانی بخش ICU ،پزشکان و پرستاران دلسوز و خادمان خدوم این بیمارستان ابراز نماییم./.
لینک کوتاه خبر :