تقدیر و تشکر بیمار حوادث ترافیکی از پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت

تقدیر و تشکر بیمار حوادث ترافیکی از پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت

تقدیر و تشکر بیمار حوادث ترافیکی از پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت

تقدیر و تشکر بیمار حوادث ترافیکی از پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان ولایت،بیمار محمد موری که به اتفاق همسر خود از تهران در حال عزیمت به سبزوار بودن،  در حوزه استحفاضیه شهرستان دامغان به دلیل حادثه ترافیکی و جراحت به بیمارستان ولایت اعزام شدند. همسر ایشان به دلیل شدت جراحت به بیمارستان کوثر سمنان اعزام و بیمار محمد موری تقریبا دو هفته در بیمارستان ولایت بستری و تحت نظر متخصصین مربوطه و کادر پرستاری خدمات مورد نیاز را دریافت نمود. بیمار به دلیل رضایت از عملکرد پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت،در زمان ترخیص به واحد روابط عمومی این بیمارستان مراجعه و با چشمی اشکبار از خدمات پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت تقدیر نمود.

بیمار در بیاناتی اظهار داشت، خدمات زیبا از طرف پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی و اداری شما قابل تقدیر و تحسین است.  اینگونه خدمات از روی میل و علاقه نسبت به یک هموطن را خیلی کم دیدم. وقتی در بیمارستان ولایت بستری شدم و با تلاش و خدمات پزشکان و کارکنان این بیمارستان بهبودی نسبی برایم حاصل شد. با توجه به تمام درد و نگرانی که برای همسرم دارم، خیلی خوشحال شدم و بر خودم بالیدم که در کشوری زندگی می کنم که در آن عزیزانی هستند که با عشق و علاقه برای نجات و سلامتی همنوع و هم وطن خود خدمت و تلاش می کنند

 مسئول روابط عمومی بیمارستان نیز، ضمن آرزوی سلامتی کامل برای بیمار موری و همسرشان در بیاناتی  اعلام داشت، ما کارکنان و پزشکان بیمارستان ولایت نیز خیلی خوشحال هستیم که یک بیمار با حال عمومی خوب و رضایت بخش از بیمارستان ترخیص می گردد. مخصوصا وقتی که ترخیص می گردد از خدمات دریافتی ضمن اعلام رضایت درخواست تقدیر هم دارد.شما اطمینان داشته باشید که ما پیام تقدیر  و رضایت شما را به گوش مسئولین مربوطه می رسانیم. دعای ما و سایر کارکنان بیمارستان ولایت را پذیرا باشید. انشاء الله همه ایام سعاتمند و رستگار باشید. / .

  • کد خبر : 33878
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *