تقدیر و تشکر بیمار از متخصص قلب و عروق بیمارستان ولایت دامغان
تقدیر و تشکر بیمار یحیایی نیا از دکتر مهدی سودایی متخصص قلب و عروق بیمارستان ولایت
بیماری به نام یحیایی نیا به دلیل ناراحتی قلب و عروق جهت پیگیری درمان خود به بیمارستان ولایت شهرستان دامغان مراجعه داشتند.دکتر مهدی سودایی متخصص قلب و عروق و پزشک معالج ایشان بعد از ویزیت و تشخیص بیماری ایشان دستور اعزام بیمار به سمنان را صادر نمودند.بیمار بعد از طی مراحل درمان و بهبودی با نگارش بنر از دکتر سودایی تقدیر و تشکر نمودند.در این بنر خطاب به دکتر سودایی آورده اند:
درود و سپاس خداوند بر شما انسان درد آشنا و شریف که در سخت ترین شرایط به ندای بیماران خود لبیک می گویید.و مشتاقانه به یاریشان می شتابید.و با همت والای خودتسکین آلام بیماران خود هستید.بدینوسیله خالصانه و خاضعانه از لطف حضرتعالی در حق اینجانب در خصوص تشخیص به موقع و اعزام به مرکز جراحی قلب استان سپاسگذاری نموده و غنا و پویایی همیشگی شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم./.
لینک کوتاه خبر :