تقدیر و تشکر بیمار از ریاست و کارکنان بیمارستان ولایت دامغان
سلامت کامل بیمار و تقدیر و تشکر از کارکنان بیمارستان ولایت دامغان
بیماری از هموطنان گرامی از شهر اراک به دلیل درد در ناحیه شکم و عفونت روده ای که با پیگیری های بسیار بهبودی مورد نیاز را دریافت نکرد ه بودند.بعد از مراجعه به بیمارستان ولایت و بستری در این بیمارستان با پیگیری و ارائه خدمات پزشکی توسط دکتر محمدحسین مسگرپور متخصص محترم بیماری های داخلی و ارائه خدمات درمانی توسط کادر پرستاری بیمارستان ولایت به سلامتی کامل رسیدند.این بانوی بیمار که خود و خانواده اش از نزدیک شاهد تلاش و پیگیری های مجدانه پزشک معالج و کادر پرستاری بیمارستان ولایت بودند با نگارش نامه ای از پزشک معالج و کادر پرستاری و کلیه پرسنل بیمارستان ولایت به جهت توجه به بیمار و تلاش در جهت درمان بیماران بستری تقدیر و تشکر کردند.
لینک کوتاه خبر :