تداوم و استمرار جلسه طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان ولایت دامغان

روابط عمومی بیمارستان ولایت

تداوم و استمرار جلسه طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان ولایت دامغان

پنجاه و دومین جلسه طرح تحول نظام سلامت با حضور کلیه اعضاء کمیته در بیمارستان ولایت برگزار گردید.در این جلسه ریاست محترم کمیته و بیمارستان ولایت ضمن عرض تبریک به مناسبت سی فروردین روزآزمایشگاه به همکاران خدوم و شاغل در آزمایشگاه،از کارکنان شاغل در آزمایشگاه و سایر کارکنان خواستند که صبورانه خدمات مورد نیاز را ارائه نمایند.و در حوزه دستور کار جلسه طرح؛در خصوص جمع آوری و ارسال پرونده ها بدون نقص از هر بخش تاکید داشتند.و از مدیر داخلی و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان خواستند که اقدام لازم و عاجل جهت رفع نواقص پرونده ها به عمل آورند./.

پنجاه و دومین جلسه طرح تحول نظام سلامت با حضور کلیه اعضاء کمیته در بیمارستان ولایت برگزار گردید.در این جلسه ریاست محترم  کمیته و بیمارستان ولایت ضمن عرض تبریک به مناسبت سی فروردین روزآزمایشگاه به همکاران خدوم و شاغل در آزمایشگاه،از کارکنان شاغل در آزمایشگاه و سایر کارکنان خواستند که صبورانه خدمات مورد نیاز را ارائه نمایند.و در حوزه دستور کار جلسه طرح؛در خصوص جمع آوری و ارسال پرونده ها بدون نقص از هر بخش تاکید داشتند.و از مدیر داخلی و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان خواستند که اقدام لازم و عاجل جهت رفع نواقص پرونده ها به عمل آورند./.  

  • کد خبر : 3020
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی