تجلیل از دکتر ابوالفضل فتاح،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

تجلیل از دکتر ابوالفضل فتاح،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

 تجلیل از دکتر ابوالفضل فتاح

کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با همراهی جمعی از مسئولین بیمارستان ولایت این شهرستان ضمن حضور در دفتر کار آقای دکتر ابوالفضل فتاح سرپرست سابق شبکه بهداشت و درمان،از ایشان تجلیل نمودند.

کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با همراهی جمعی از مسئولین بیمارستان ولایت این شهرستان ضمن حضور در دفتر کار آقای دکتر ابوالفضل فتاح سرپرست سابق شبکه بهداشت و درمان،از ایشان تجلیل نمودند.آقای دکتر فتاح،سرپرست فعلی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان،ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در بیاناتی اشاره داشتند که در دوران مسئولیت قبلی ام خاطراتی زیبا و فراموش نشدنی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در یاد دارم دارم،امیدوارم در دوره مسئولیت جدید به عنوان سرپرست بیمارستان ولایت نیز با همراهی و همکاری کارکنان در ارائه خدمات لازم موفق باشیم.اکنون که کشور عزیزمان ایران اسلامی در شرایط ویژه و بحران مالی قرار دارد ، با توجه به تعهدات دولت و اجرای طرح تحول نظام سلامت،و محدودیت منابع مالی و عدم تحقق این منابع،وزارت بهداشت و درمان که مجری این طرح می باشد مشکلات و چالشهای فراوانی فرا روی دارد و با این محدودیت منابع مالی و انسانی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم امری بسیار سنگین اما با همکاری و یاری همکاران درون سازمانی و برون سازمانی این خدمات مورد انتظار قابل ارائه می باشد.با شناختی که از لیاقت و کاردانی کارکنان بیمارستان ولایت دارم،مطمئن هستم از این شرایط ویژه بحرانی با موفقیت عبور می کنیم.چرا که همه ما اعتقاد داریم دنیا محل گذر است،و امروز تلاش می کنیم برای آسایش سربلندی در آخرتمان،اطمینان داشته باشید که شما کارکنان شاغل در حوزه درمان با تلاش های صادقانه و ارائه خدمات بهینه به نیاز مندان اندوخته و آورده خوبی برای آخرت خود دارید و انشاء الله زندگی توام با عزت و سعادت در دنیا و آخرت با شما همراه است. بعد از سخنان دکتر فتاح،دکتر اکبری فر مدیر غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به نمایندگی از طرف کارکنان شبکه بهداشت ،ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به دکتر فتاح و کارکنان بیمارستان ،در بیاناتی اشاره داشتند که طرح تحول نظام سلامت با چالش ها و نقاظ ضعف بسیاری شروع گردید.ماکارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان ولایت شاهد آن بودیم که شما به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با مدیریت مدبرانه و مساعدت و یاری کارکنان چه زیبا از این چالشها و نقاط ضعف گذر کردید.امروز نیز اطمینان داریم با همان مدیریت و پشتکار خردمندانه از این دوران ویژه بحران مالی با موفقیت گذر می نمایید. دکتر اکبری فر در ادامه سخنانشان،به ریاست بیمارستان نوید دادند که:کارکنان بیمارستان ولایت با تلاش صادقانه در جهت اجرای برنامه های طرح تحول نظام سلامت ثابت کردند که در زمره بهترین ها هستند.این یک ادعا نیست،بلکه یک حقیقتی است که پایش های کشوری این موضوع را ثابت نموده است. دکتر ابراهیمیان،مدیر بیمارستان ولایت نیز،ضمن تقدیر از اقدام نیکوی قدر شناسی و قدر دانی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان،به دکتر فتاح ریاست بیمارستان امید دادند که کارکنان و مسئولین واحد های اداری و درمانی بیمارستان در پیشبرد اهداف وزارت متبوع کوشا و فعال هستند،و قول می دهیم که شما را در تمام ایام و لحظات یاری نماییم. در پایان جلسه هدایایی به رسم یاد بود از طرف کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به آقای دکتر فتاح اهداء گردید./.
  • کد خبر : 10927
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی