آقای احمد حیدری اعضا بدن خود را اهدا نمودند.
آقای احمد حیدری اقبال آباد کارمند شاغل در مرکز بهداشت شهرستان دامغان که با وصیت و ارائه تعهد محضری تصمیم دارند بعد از مرگشان تمام اعضای بدنشان را به بیماران نیاز مند اهداء نمایند
{دلها جز با یاد خدا آرام نمی گیرد}
آقای احمد حیدری اقبال آباد کارمند شاغل در مرکز بهداشت شهرستان دامغان که با وصیت و ارائه تعهد محضری تصمیم دارند بعد از مرگشان تمام اعضای بدنشان را به بیماران نیاز مند اهداء نمایند،همچنین تعهد داده اند که جهت ارتقاء آموزش دانش پزشکی جسد ایشان نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قرار گیرد.این اهداء گر مهربان در گفتگویی صمیمانه یا مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان اشاره داشتند:
خداوند را سپاس می گویم که به من قدرت داد تا بتوانم در این روزگار پر از درد، درد هم نوعان خود را دریابم و با رنج آنان رنجیده خاطر شوم.بنابر شرایط موجود جامعه و مشاهده بیمارانی بی پناه و در راه مانده که جز خداوند سپحان یاریگری ندارند،و بواسطه دردهای تن بر جا مانده اند،اراده کرده ام تا امانتی را که خداوند متعال به من سپرده است را عضو به عضو به هم نوعان نیازمند که از بیماری جسم رنج می برند هدیه کنم.باشد که در پیشگاه ملکوتی اش روسفید باشم.در پایان گفتگو با چشمی اشکبار خطاب به خداوند هستی اشاره داشتند:ای خدای مهربانی ها:ای کسی که به من منت نهادی و هر آنچه که در آسمان و زمین است خلق نمودی و در اختیار من قرار دادی تا به بهترین شکل زندگی کنم.امروز با لطف و عنایتی که بر من داشته ای با اهداء اعضای بدن خود بعد از مرگ به هم نوعانم،امید دارم در مسیر بندگی و رضایت تو قدم برداشته باشم.
لینک کوتاه خبر :